Vakantie!

Nog een paar nachtjes slapen en dan mag ik eindelijk weer naar mijn geliefde >>>Fargogne<<<! ‘Onze’ prachtige camping in de Tarn-et-Garonne waar we nu al voor de tiende (!) keer naar toe gaan. Om heel eerlijk te zijn vond ik het vroeger het toppunt van burgertrutfatsoen als iemand jaar in, jaar uit naar dezelfde camping ging, maar gadjakke, nu doe ik het zelf ook! Kennelijk doe je zulke dingen als je een heel leuke camping vindt. Tevens kan ik te mijner verontschuldiging aanvoeren dat het avontuur natuurlijk een beetje uit mijn lijf is en dat we dit compenseren met een woest gezellig terras en dik-voor-mekaar-aangepast-sanitair op de camping. Mijn badkamer thuis is krapper dan die op de camping, haha!

Dit jaar gaat voor het eerst ook ons hondje mee. Kobus is nooit mee geweest op vakantie, want die had een grondige hekel aan hitte en dan ga je zo’n hond er natuurlijk geen plezier mee doen door hem mee te nemen naar het zonnige zuiden. Hij kreeg dus ook altijd ruim drie weken vrijaf van zijn taak als hulphond en mocht ook heerlijk vakantie vieren bij mijn hulp Marian op >>>De Voorzorg<<<. Maar helaas, Kobus is niet meer en zoals ik eerder al schreef heeft Boy hier sinds februari zijn intrede gedaan. Boy lijkt wat beter met hogere temperaturen overweg te kunnen en ligt met warm weer heerlijk buiten in de schaduw en maakt zich verder niet druk. Hij heeft ook een heel andere vacht, waardoor zijn aanpassing aan de zomerse temperaturen misschien wel verklaarbaar is.

Verder hebben we t.g.v. ons 30-jarig huwelijk voor de kinderen en kleinkinderen een mobile home gehuurd op dezelfde camping, dus ook zij voegen zich bij ons! Al m’n schatten om me heen! Jan en ik hadden altijd al gezegd dat dit ook voor kleintjes zo’n leuke camping is, en dit leek ons een mooie gelegenheid om dat dan maar eens te bewijzen. Even een paar foto’s van eerdere vakanties:

     

Nog een paar dagen dus en dan ben ik weg! Ik neem wel, net als andere jaren m’n kralenhobby mee, maar ik denk zomaar dat ik er dit jaar minder aan toe kom dan anders. Ik heb tenslotte m’n hondje, m’n kinderen en kleinkinderen (in volstrekt willekeurige volgorde). En niet te vergeten m’n lief, natuurlijk. Maar die mocht altijd al mee. 😆 Sterker nog: die móet mee, anders vrees ik dat ik sowieso nergens kom. Bovendien is het ook niet helemaal voor niks dat we al 30 jaar getrouwd zijn, toch?

De afgelopen tijd heb ik nog wel wat leuke opdrachten gemaakt. Een prachtig zilveren naamarmbandje voor een moeder die haar tweede kindje verwacht. Het is een armbandje geworden met bergkristal en de namen van de kindjes in zilveren letterkraaltjes. Ik kan hem nog niet laten zien, want de naam en het geslacht van het tweede kindje moet nog even een geheimpje blijven, dus die houden jullie tegoed.  Verder nog een gevlochten armbandje voor een ‘motorchick’. Stoer zwart met een vrouwelijke roze touch. En een motorbedel natuurlijk.

En pas geleden maakte ik voor iemand nog een heel eenvoudig collier van exclusieve glaskralen met silverplated jasseronketting. Gewoon mooi door de prachtige kralen. Jammer dat de kleur op de foto eigenlijk niet goed tot zijn recht komt.

Volgens mij ben ik nog wel een paar verjaardagscadeautjes vergeten, maar die heb ik geloof ik niet allemaal gefotografeerd. Dom! Ik denk dat mijn hoofd wel aan vakantie toe is, haha! Oh ja, tijdens mijn vakantie blijft >>>mijn sieradenwebshop<<< natuurlijk gewoon geopend, maar bestellingen worden pas weer verzonden na 3 sept. op volgorde van betaling. In ruil voor je geduld krijg je een korting van 15% als je vouchercode ZON invult tijdens het bestelproces. Let erop dat je dit doet voordat je het bestelproces afsluit, want achteraf kan de korting niet meer verrekend worden!

Ik reken op zon, maar ik ben niks te krenterig om jullie ook een zonnige augustusmaand toe te wensen! 😉

7 reacties op “Vakantie!

  1. nicollie schreef:

    Ik wens je een heeeele fijne vakantie! 🙂 je mag de zon hebben hoor, mijn vakantie is toch afgelopen… Lol. 😉
    Enne, gefeliciteerd met jullie dertigjarig huwelijk!

  2. momentgeluk schreef:

    Ik wens jullie een prachtige vakantie!!
    Wat een rijkdom samen met kinderen, kleinkinderen en hond (en kralen natuurlijk 😉 )
    Ga heerlijk genieten!!!

  3. fantasysyl schreef:

    Fantastisch om te lezen dit !
    “burgertrutfatsoen”, hahaha…vroegâh ging ik als kind met mijn ouders/broer elk jaar naar dezelfde camping in Hulshorst, daar hadden we een stacaravan.
    Wat een lol hadden we en wat een leuke camping was dat 😀
    Wel herkenbaar dus…
    En dan ook nog met alle naasten die je lief zijn in het zonnige zuiden, meid geniet ervan…het is je gegund.
    Ik hoop dat je lekker bruin en uitgerust terugkomt.
    xxx

  4. creacj schreef:

    Een heel fijne vakantie, Henny, en dat gaat vast wel lukken !!

  5. Giny schreef:

    wens je een super vakantie,wij gingen ook jaren naar dezelfde camping in Bella Italia kwamen weinig nederlanders.
    Alvast een fijn feestje,heerlijk met de kinderen en kleinkinderen,veel plezier en geniet

  6. farhad schreef:

    Ik vind jouw blog echt heerlijk. Niet alleen om te lezen, maar vooral ook om te kijken. De foto van die ketting en
    je nagellak is wauwie scherpgesteld! Fotografeer jij met een speciale lens of is dit gewoon talent? En natuurlijk ook,
    stel je handmatig scherp of lekker automatisch? 🙂Kindersieraden

Ik hoor graag wat je ervan vindt!

