Iva

Gisteren werden wij de dankbare Opa en Oma van een tweede kleinkind! We hebben al ruim 2 jaar kunnen oefenen met een kleinzoon. Abel heeft nu een zusje gekregen. Een prachtig meisje met de naam Iva.

Iva - 31 januari 2012

Het geslacht van de baby bleef tot het laatste moment een verrassing, maar mijn intuïtie had mij verteld dat het een meisje zou worden. Vandaar dat ik mij had uitgeleefd op een paar kraamcadeautjes: een armbandje van zalmroze zoetwaterpareltjes met Swarovski en een engel-bedeltje (waarvoor Iva nog wel even een beetje moet groeien overigens) en een speenketting van witte zoetwaterparels en donkerrode facetgeslepen granaatjes. Als kleindochter van een Oma met een sieradenwebshop moet je er tenslotte wel een beetje in stijl bijliggen, nietwaar?

En omdat ik Kika een warm hart toedraag, krijgt ook Iva een Kika-beer, net als Abel destijds.

Met Kika-beer

Ik wil iedereen graag laten meedelen in mijn blijdschap en daarom krijgt elke klant van HSS in de maand Februari 10% korting op elke aankoop bij vermelding van code IVA. Allemaal blij!

7 reacties op “Iva

  1. Mirlady schreef:

    Ook nog even op je blog: Van harte gefeliciteerd! Het is een pracht meisje! 🙂 Geniet ervan!

  2. nicollie schreef:

    Van harte gefeliciteerd, Oma! 😀
    Veel geluk en liefde gewenst!

  3. Giny schreef:

    Nogmaals van harte gefeliciteerd oma en opa.
    Wat prachtig gemaakt,kan ook niet anders hè met zo’n handige oma.
    Heel veel geluk met jullie kleindochter.
    liefs van mij

  4. aptovenaar schreef:

    Ook van mij van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter !!
    en dat jullie er lang plezier van mogen hebben.
    Liefs van mij !

  5. ~Capricus~ schreef:

    Trotse familie: van harte gefeliciteerd! 😀 Een lang en gelukkige toekomst met Iva toegewenst 🙂
    En wat is ze aan het begin van haar “carrière” als dochter(tje) al heerlijk verwend door oma! Zeker weten dat ze in stijl erbij ligt 😀

  6. fantasysyl schreef:

    Ook hier van mij nog van harte met jullie kleindochter…wat is ze mooi !!!
    Liefs van mij xxx

  7. wiccajopie schreef:

    Wat een mooi kindje, Gefeliciteerd

Ik hoor graag wat je ervan vindt!

