HSS voor de jeugd

Vandaag ben ik begonnen met het online zetten van een bescheiden kinder- en jeugdcollectie. Ik liep al langer met het idee rond, maar het valt nog best tegen om geschikt materiaal te vinden. Althans, als je wilt maken wat ik in mijn hoofd had. Te vaak zie je naar mijn mening prullen als het om sieraden voor kinderen gaat. Alsof kinderen geen serieuze klanten zijn en je die wel zou kunnen afschepen met een paar plastic kraaltjes aan een waxkoordje!

Cutie Cupcake

Maar nu staan dan de eerste hangers, armbandjes en een enkel collier online en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Binnenkort hoop ik e.e.a. nog uit te breiden met oorbelletjes en ook hoop ik de jongemannen nog van dienst zijn met een “stoere” jongenslijn.

Who lets the dog out

De rest van de collectie kun je >>>HIER<<< bekijken. Hopelijk weet de Kerstman dus de weg naar mijn webshop een beetje te vinden, hihi. En natuurlijk niet alleen als hij gaat shoppen voor de jeugd, maar ook voor Papa en Mama. 😉

5 reacties op “HSS voor de jeugd

  1. wiccajopieJopie schreef:

    Henny, wat een geweldig leuk idee.
    Ik zal zeker kijken of er misschien ooit iets van m`n gading bij zal zitten.
    Heel veel SUCCES,groetjes Jopie

  2. nicollie schreef:

    Leuk! 😀 Ik zou het zo zelf dragen… 🙂
    En zegt dat dan wat over jouw sieraden of wat over mij? hihi… 😉

  3. fantasysyl schreef:

    Oh wat leuk…en je hebt gelijk.
    Vaak zijn die kindersieraden zo “kinderachtig”…
    Vooral kids die zo rond de 12 jaar zijn, die vallen net tussen wal en schip, dan zijn de kettingen of te lang of net iets te chic voor “jonge pubers”.
    En dan ook nog…die prullen zijn ook nog eens zo duur, dat ik me soms afvraag:
    “hoe durf je `t te vragen”
    Dus heel goed dat jij daarin verandering wilt brengen, `t ziet er nu al mooi uit.
    TOP-idee Henny 😀

  4. ~Capricus~ schreef:

    Ziet er leuk uit, het exemplaar met de dobbelsteentjes bedeltjes is zo schattig! Veel plezier met uitbreiden van je collectie 🙂

Ik hoor graag wat je ervan vindt!

