Blogverloting

Oh, ik leef echt nog wel hoor! Ik realiseer me dat ik jullie nogal in de steek heb gelaten. Om het goed te maken (en omdat het bijna Sinterklaas is) heb ik besloten om een blogverloting te houden voor al mijn volgers! Ik heb vanmorgen dus een mooi colliertje in elkaar geknutseld, althans, dat vind ik zelf dan en dit gaat ‘m worden:

Het is een fijn silverplate kettinkje met in het midden een coin zoetwaterparel (ca. 1 cm) met aan beide zijden een echte Swarovski© en twee silverplate kraaltjes. De totale lengte is ca. 42 cm.

Wat moet je doen om mee te loten? Zorg in elk geval dat je aangemeld bent als volger van dit blog (op WordPress, dus meelezen op Hyves telt helaas niet mee) en laat vervolgens een reactie (liefst een beetje aardig 😆 ) achter onder dit blog. Een linkje op je eigen blog of Twitter/Facebook/Hyves etc. is leuk maar hoeft niet. Je kunt reageren tot dinsdagavond 6 december (de echte verjaardag van Sinterklaas!) 24.00 uur. Ik ga dan woensdag uit de reacties blind een winnaar trekken en maak in de loop van die dag de uitslag bekend!

Kom maar op met die reacties! :mrgreen: Enne… hoort, zegt het voort!

26 reacties op “Blogverloting

  1. Willeke Dooijeweerd schreef:

    Een collier zo mooi en fijn , moet wel door Henny gemaakt zijn !!

  2. ria schreef:

    Wat een prachtig sieraad en zo fijntjes

  3. AnnemarieVermunt?Yeppe schreef:

    Ik doe mee !!
    Meteen een retweet geplaatst, ik zeg maar zo “als het voor niks is, hele bulten !!”
    Grtz Annemarie/Yeppe

  4. Mirlady schreef:

    Hoi Henny, ik heb je post gedeeld op facebook en twitter! 😉
    Succes ermee! 😀

  5. nicollie schreef:

    Wat een mooitje! 🙂 En wat lief dat je een blogverloting doet!
    Enne, wat stom dat je je bestelling nog niet hebt. Is ie al lang onderweg? Ik had hem binnen een weekje ofzo…

  6. Anouk schreef:

    Hee Henny, natuurlijk bekijkj ik zo nu en dan je blog, maar had me nog niet aangemeld als volger, heb dit bericht gedeelt op facebook.
    maar jeetje jij maakt echt geweldig mooie dingen zeg! elke keer weer helemaal top!
    Ga zo door!!
    Groetjes Anouk

  7. Geertje schreef:

    ik vindt het een heel erg lief kettinktje heel fijntjes
    knuffel van mij

  8. Ayita schreef:

    Mooi gemaakt Henny! Maar eh… ikke nie parels hè… 😉

  9. meike schreef:

    Wat een prachtig mooi subtiel sieraad, die zou ik met trots dragen

  10. Een heel erg mooi sieraad! Ga je post delen op Facebook!

  11. Renate schreef:

    Erg mooi gemaakt Henny! Mooi die zoetwaterparel. Waren die oesters trouwens lekker? 😉
    De tashanger zit aan mn tas en overleeft zelfs al mijn gooierijen!

  12. Janssens Magda schreef:

    Mooi Henny met die zoetwaterparel om te dragen op avondje met lekker eten en veel zoets als dessert……

  13. Mirjam schreef:

    Mooi vanwege zijn eenvoud!

  14. fantasysyl schreef:

    Dat is `n héél mooi sieraad…heb nog wel oorbellen die daarbij passen 😉

  15. wiccajopieJopie schreef:

    Lijkt mij ook erg mooi 😆
    Alles wat jij maakt is MOOI 😀

  16. Mip schreef:

    Wat een schattig collier. Die zou ik graag om mijn nek hebben 🙂

  17. marian schreef:

    Wat een beauty zeg !

  18. Frédérique [Sorcha] Fournier schreef:

    Wat een prachtig collier, je kan het overal bij dragen!

  19. ~Capricus~ schreef:

    Ziet er leuk uit! Ik zal eens even kijken hoe wat met Facebook 🙂
    Veel plezier met de verloting!

  20. creacj schreef:

    Wat een prachtig collier, Hennie. En wat lief van je om ‘m te verloten. Ik denk dat je hiermee iemand heel blij gaat maken.
    Knuf,
    Corriejanne

  21. […] natuurlijk de uitslag van de blogverloting! Om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen heb ik – heel onpartijdig – een online […]

Ik hoor graag wat je ervan vindt!

