Pink Ribbon 2011

Eindelijk! De Pink Ribbon collectie staat online! Een beetje spammen voor het goeie doel mag wel, vind ik. En zeker op m’n eigen blog. Ik heb me drie slagen in de rondte gewerkt en het ziet me compleet roze voor de ogen. Wel met dank aan mijn lieve echtgenoot, die menig avond de pannetjes op het vuur (nou ja, de keramische kookplaat om precies te zijn) heeft geschoven, zodat ik lekker kon doorwerken.

Ik vind het een lekker gevarieerde voorraad geworden, met armbandjes, colliers, boekenleggers en wat dies meer zij. Voor iedereen wat dus. En afhankelijk van de vraag en mijn voorraad denk ik dat ik e.e.a. nog wel een beetje ga aanvullen in de loop van de maand.

         

20% van de verkoopprijs wordt afgedragen aan de Stichting Pink Ribbon, dus alle reden om mij van de hele collectie af te helpen. :mrgreen:

1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker en wat veel mensen niet weten is dat zelfs 1 op de 100 mannen in zijn leven wordt getroffen door deze afschuwelijke ziekte. Des te meer reden om het werk van Pink Ribbon te steunen!

         

Genoeg gekletst: gewoon gaan kijken (en voorál kopen! 😉 ) op HSS ~ Henny Smeenk Sieraden! Enne… hoor ik even wat je ervan vindt?

20 reacties op “Pink Ribbon 2011

  1. gertie schreef:

    Wauw Henny, wat een geweldige collectie heb je gemaakt!! Schitterend!! Jammer dat ik geen bloesjes draag en mijn man geen type is voor manchetknopen, anders had ik ze acuut van je gekocht! Ze zijn zo geweldig mooi!!
    Heel veel succes met je actie!
    Groetjes, Gertie

    • ~*Henny Smeenk*~ schreef:

      Dank je wel! Ik moet nog even zien dat ik een betere foto krijg, want de belichting vind ik zelf niet fantastisch. Ik was aan het fotograferen toen de lucht dus betrok (zie vorige blog) en dacht in eerste instantie dat het nog acceptabel was, maar bij nader inzien valt het toch vies tegen. De kleuren komen nou niet mooi toto z’n recht.

  2. Mirlady schreef:

    Je hebt een hele mooie, leuke, betaalbare en draagbare collectie gemaakt! kan niet anders dan dat deze verkoopt!
    Ik heb hem in ieder geval al voor je doorgetwitterd 😉

  3. Mirlady schreef:

    ja, ik weet heel goed wat je bedoelt…. concessies… dat woord heb ik uit mijn woordenboek gescheurd 😆
    Och, voor het goede doel heb ik het er ook wel voor over 😉

  4. Syl schreef:

    En laat mijn dochter Sabine dat armbandje wat je hier in je blog hebt geplaatst nu zo mooi vinden dat ik deze voor haar heb besteld, samen met die armband “curly” voor mij…
    Echt, je hebt weer `n prachtige collectie gemaakt Henny.
    Petje af !!!

    Dank je wel Jan, dat je Henny van de nodige maaltijden hebt voorzien, haha…

    • ~*Henny Smeenk*~ schreef:

      Die parelarmbandjes doen het elk jaar weer geweldig. In eerste instantie verbaasde ik me daarover, want dit is nou net zo’n voorbeeld van “niet zo heel erg creatief” waarover ik het had met Mirlady in het comment boven jou. Dit soort setjes kom je tenslotte bij bosjes tegen op alle hoeken van elke winkelstraat. Verschil is echter wél dat ze dan meestal zijn gemaakt van goedkope plastic kraaltjes en dat je hier een exemplaar hebt van een mooie kwaliteit glasparels die er meteen al veel mooier uitzien én op de lange duur ook mooier blijven. Sabine heeft dus echt wel oog voor kwaliteit. 😉
      Die man van mij is idd geweldig, dus op zijn manier draagt ieder zijn steentje bij aan het werk van Pink Ribbon.

  5. Goitske schreef:

    Het ziet er allemaal super uit! Ik heb in het verleden meerdere wedstrijden mee gedaan met het thema pinkribbon en natuurlijk ook met echte ribbons er in zodat er geld naar het goede doel ging!
    De parels zullen vast goed verkopen want die zijn zooo ontzettend lief! ik zal voor je duimen dat de verkoop goed gaat! Ik ben op jacht naar het nieuwe pinkribbon armbandje/sjaaltje!

    Liefs
    Goits

  6. salwavandergaag schreef:

    Echt heel erg mooi!!

  7. Pink Ribbon schreef:

    Dankjewel voor je inzet voor Pink Ribbon! Heel veel succes met de verkoop van je sierraden! Groetjes, Pink Ribbon

  8. creacj schreef:

    Hè, ben ik blij dat ik me geabonneerd heb op je blog: puur genieten !! Dankjewel, en vooral ook veel succes met de verkoop van je (Pink Ribbon-)sieraden, maar dat zal vast wel lukken, want er zitten echte beauties bij !

  9. farhad schreef:

    Die nagellakkleur is perfect! Ik hoor alleen wisselende berichten over de kwaliteit van Gosh. Hoe sta jij tegenover de
    Goshnagellakjes?Kindersieraden

Ik hoor graag wat je ervan vindt!

