Wat ligt er op mijn kralentafel? – deel 1

Of eigenlijk: wat ligt er op mijn schoottafel, want het meeste maak ik toch wel liggend op bed, het moet niet teveel op werken gaan lijken tenslotte. 😉 Maar goed, wat ligt daar dan? Roze, heel veel roze. En alles wat daar bij past.

Dit alles in het kader van de Pink Ribbon actie, welke ik in oktober weer wil gaan houden op mijn >>>webshop<<<. Ik heb dit al een paar jaar gedaan, maar dan verkocht ik de sieraden via Hyves. Op zich ging dat goed, maar voor zowel potentiële klanten als voor mijzelf wel veel omslachtiger, omdat alles via de mail moet verlopen. Bovendien werd ik m.n. vorig jaar geconfronteerd met het irritante verschijnsel dat mensen enthousiast een sieraad bestelden, welke ik dan als gereserveerd aanmerkte en wanneer het dan op betalen aankwam gaven ze niet thuis. Ondertussen kon het gebeuren dat andere mensen misschien ook al wel meerdere keren naar het desbetreffende sieraad hadden gevraagd (de foto van het artikel stond tenslotte nog steeds her en der verspreid op Hyves), maar nee, ik had het sieraad natuurlijk gereserveerd. Onwijs vervelend als dan na twee weken bleek dat de oorspronkelijk “koper” zelfs na een vriendelijke herinnering nooit meer iets van zich liet horen. 😈 Hopelijk blijf ik met een heuse webshop iets meer verschoond van dit soort praktijken.

Maar goed. Ik verbeeld me nu dus dat ik druk ben. Jammer genoeg wordt dat niet altijd begrepen. 😕 Ik lig door een slordig aanlegfoutje het grootste deel van de dag op bed en daardoor hebben veel mensen het vreemde idee dat ik “dus” de hele dag naar buiten lig te gluren. Ik word dus geacht op de hoogte te zijn met het wel en wee van de hele straat en tevens veronderstelt men dat ik de krant van voor naar achter (en liefst ook nog terug) helemaal uitgeplozen heb. De werkelijkheid is echter dat juist ik meestal degene ben die zich moet laten bijpraten over de laatste dorpsroddels en liggend een krant lezen is sowieso een drama.

Genoeg gekletst weer, aan het werk. Anders wordt het nog niks met die Pink Ribbon collectie. En omdat een blog zonder plaatjes ook zo saai is, hier alvast een sneak preview.

6 reacties op “Wat ligt er op mijn kralentafel? – deel 1

  1. wiccajopieJopie schreef:

    Lieve Henny,
    Van harte gefeliciteerd met deze site.
    Het ziet er geweldig uit, ik hoop er veel van jou belevenissen te mogen lezen.
    Dit verhaal was al grappig omdat men denkt dat je alle buurtroddels denkt te weten.
    Laat ik nou denken dat het ook zo is, HAHAHAHAHA.
    Nou zo ken die wel weer,heel veel succes met alles wat je nog wilt en gaat maken.
    Groetjes XXX Jopie

  2. ~Capricus~ schreef:

    Hahaha, heel herkenbaar! Dat denken mensen ook regelmatig over mij, dat ik de hele dag niks te doen heb en achter de geraniums zit te wachten tot iemand me nodig heeft. Think again! 😉
    En dan de reactie als men iets van me wil en ik kan de genoemde periode niet.. Onbegrijpelijke blikken en een “heeft zeker gewoon geen zin” mompel…

    Ziet er goed uit je sites!
    Succes met je Pink Ribbon sieraden 🙂

  3. nicollie schreef:

    Roze is mooi! 🙂 Veel succes met de verkoop alvast! Enne, bestellen en niet betalen komt volgens mij overal voor, errug irritant. 😉
    Enne, ik zal het op mijn blog (proberen) niet meer over Nuttige Dingen te hebben (nu doe ik het gewoon hier, haha…). Fijn weekend!

Ik hoor graag wat je ervan vindt!

