Welkom

Hartelijk welkom op mijn blog! Ik zal hier zo af en toe iets vertellen over zowel mijn dagelijks wel en wee als over mijn activiteiten op sieradengebied. Soms bloedserieus, soms hilarisch, maar hopelijk altijd met de nodige humor! Reacties zijn heel erg welkom!

4 reacties op “Welkom

  1. Nel Frölich schreef:

    Hoi Henny

    Mooi jouw website ! wacht af wat voor mooie sieraden jij hier op gaat zetten!

    Veel succes!

    Groetjes Nel.

  2. creacj schreef:

    Heeee, wat leuk, Henny! Zie nu pas dat je een blog hebt, leuk!, en ben meteen volger geworden. Ga nu eerst even rustig alles lezen.

Ik hoor graag wat je ervan vindt!

