Nieuwe blog

Nou, daar staat-ie dan: m’n nieuwe blog. Kost het je eerst bloed, zweet en tranen (nou ja…, overdrijven is ook een kunst) om zo’n blog überhaupt in de benen te krijgen en als hij er dan staat, dan is het natuurlijk wel zo aardig, als je er ook nog wat zinnigs op gaat schrijven. Het liefst dan ook nog over m’n sieraden en aanverwante zaken. Ik geloof dat ik meteen al te kampen heb met een writers block. Heb ik dat…

Het idee voor zo’n blog ontstond eigenlijk tegelijk met het online zetten van mijn nieuwe webshop, >>>HSS ~Henny Smeenk Sieraden<<<, vorige week. Ik lees dan overal dat het zo goed is voor je “Google-score” als je meteen maar een begeleidende blog opzet. Nou ja, dan denk ik eerst nog in een overmoedige bui dat dat zo’n probleem niet kan zijn, want normaal klets ik meer dan menigeen lief is. Maar een zinnig verhaal, da’s andere koek.

Goed, dan toch maar even over mijn sieraden. Wat er zoal in die webshop staat, daar hoef ik het hier niet over te hebben, da’s simpel zat. Kwestie van op bovenstaand linkje klikken en iedereen kan zien wat daar zoal te koop is. Nou ben ik net terug van vakantie en in die vakantie was ik dus van plan om eens enorm uit te pakken met een privé-projectje. Ik had me voorgenomen om een tasje te maken voor m’n mobiele telefoon. Ook al voor de vakantie had ik een paar pracht cabochons gekocht, waaronder een parrot wing chrysocolla in quarts. Zó een beauty! Dat zou dus de eyecatcher worden op mijn tasje. Flink veel bijpassende miyuki’s en toho’s ingeslagen en andere mooie bijpassende materialen en alles in een boxje gepropt. En dan zou je toch verwachten dat je in een kleine 4 weken wel iets af kunt krijgen… Nou, vergeet het maar. 😳 Naast het boxje met kralenspullen was er ook een aanzienlijke hoeveelheid boeken meegegaan. En lezen is iets waar ik me thuis nooit de tijd voor gun. En als ik er dan eindelijk aan toekom, moet ik eerst weer drie pagina’s teruglezen om te zien waar het ook alweer over ging en tegen de tijd dat ik er weer inzit, val ik in slaap… Niks waard dus. Maar op de camping heb ik geen computer en geen televisie en hoef ik dus niet telkens 3 pagina’s terug te lezen. Met als gevolg dat het tasje nog niet bijster veel vooruitgang heeft geboekt. En thuis gekomen zijn er eerst weer -tig andere zaken die de aandacht opeisen, zodat e.e.a. nog steeds geen kraal is opgeschoten. Wordt vervolgd dus.

  

11 reacties op “Nieuwe blog

  1. nicollie schreef:

    Mooi! Hup, aan de slag jij! 😉
    Enne, gefeliciteerd met je blog!

  2. Mirlady schreef:

    je tasje ziet er al leuk uit! 😀 ‘k Wil ook al jaren een tasje maken voor mijn phone, of eigenlijk een lange ketting met daar een tasje aan waar mijn phone in past. Een van de vele projecten die nog op stapel ligt 😉

    Succes verders met je blog, ik ben al geabonneerd en een linkje vanaf mijn blog is reeds geplaatst!

    Toedels!

    • ~*Henny Smeenk*~ schreef:

      In mijn geval is ’t ook de bedoeling dat er een ketting aan komt, zodat-ie schuin over mijn schouder gedragen kan worden. Maar eerst het tasje dus maar eens. Zoals Nicole terecht opmerkt: hup, aan de slag! 😉

  3. Syl schreef:

    Hee Henny

    Wat leuk, een blog gekoppeld aan je webwinkel…ik ga deze ook in de gaten houden 🙂
    En wat dat lezen betreft herken ik wel iets, maar ik ben dan wèl zo`n verslaafde lezer…als ik eenmaal verdiept ben in `n goed boek ben ik “van de wereld”, kun je een kanon bij mij afschieten…hahahaha.

    Gefeliciteerd en ga zo door, ik geniet altijd van je verhalen !!!
    Jij vertelt het alsof ik erbij ben…

    xxx Syl

  4. gertie schreef:

    Leuk, je blog!! en als je dit onder een writersblock verstaat ;-))
    Ga vooral door ermee, ik lees dit net zo graag als een boek!

  5. Giny schreef:

    zoals je ziet ben ik ook 1 van de volgers,ben je daar even blij mee.
    sukses met je blog,ik kom ook nergens aan toe,heb even geen geduld en zin
    liefs van mij

  6. […] ), maar onlangs liep ik min of meer vast. Kunnen jullie je nog dat tasje herinneren, uit mijn allereerste blogpost? Nou, dat tasje is dus nooit een tasje geworden. Ik had vaag in m’n hoofd hoe het moest […]

Ik hoor graag wat je ervan vindt!

